torsdag 24 september 2009

Information till föräldrar

Idag har jag öppnat en ny blogg där jag lagt in information till föräldrarna i den klass där jag kommer att starta klassbloggen. Bara för visa hur det kan komma att se ut. Föräldramötet är i kväll, och jag hoppas att de kommer att tycka att det är en bra idé. Klassen har fått information om att vi ska starta en blogg. Hur den ska utformas har vi inte hunnit prata om. Men de verka tycka att det var en kul grej. Rektor har informerats och gett synpunkter på det papper vi ska be föräldrarna skriver under. Läraren i parallell klasssen är också intresserad. Så bara jag blir lite mer van och har mer koll på vad jag gör, så kanske det blir en blogg i den klassen också.

Länk till föäldra informationen: http://solberga4b.blogspot.com/

3 kommentarer:

  1. Vad kul,Imbi! Ska bli kul att följa!

    SvaraRadera
  2. Lycka till Imbi! Vi ska ha föräldramöte den 7 oktober och efter det ska vi starta upp vår blogg i 2b.

    SvaraRadera
  3. Vad kul att ni också har kommit igång.

    SvaraRadera